Tuesday, March 2, 2010

~Selamat Morning~

Yesszzzzaaaaa....Pagi Yg Gelap jd Cerah hr Neh c0s of my b0s is YiLek! ...owh hr neh g kerja tnpa tekanan yg byk (mcm la sblm2 neh byk tekanan..cet!) yela2, sblm2 neh xla tertekan pn, tp time xde b0s neh lg la x tertekannya....lg pn my pr0b yesterday 'b0ut my b0s claim, da setel! so i guess today would be n0t much pr0bs la....n at my ofis today, bkn je my b0s, lain2 b0s pn xde jugeks! mmg sunyi la ofis neh...rmai yg xde. tp xpe, l0nely is peace!~ haha. Dan juga.....despite of all the b0sses was g0ne, my p0kcek also xde...yey! (aikk...suke???) xde la suke, tp 'dia' xde, i leh la nk nakal2 sket....(gila kau, ann0unce kt belog neh?!!) ngeehehehe. ala, nakal pe nye. aku xde wat pape p0n (tp niat tu ade kannn) hey! jahat la bisikan hati aku neh (wah...bisikan hati katanyerrr) mn de, aku baek taw (yeah,wutever!).  tp semalam aku cam bengang la kt dia...kata nk cal tgh2 mlm sket....aku pn 'ye' kn je la....nk tgk btul ke x. tp, huh! aku da agk da....dia sms jerr! xde maknenye dia cal....even aku da tertido ms tu, tp klu hp tu berbunyi maybe bleh je aku terjaga....jnji nk cal kan, cal je la!~ sms....da taw aku jenis mls nk ber'sms'....n dia pn mesti da taw aku akn bising kt dia lepas neh! n aku pn da taw alasan dia akan bg, "sy xnk kaco makcik tdo..." wek!~ blahhhh balik2 tu je la yg kitorg gadokannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn.....k lah. bye!~

1 comment:

  1. alololo cian dia..
    gado pasal tepon ek..
    takpe nnt aku babak pakcik ko k..haha :p

    ReplyDelete