Monday, November 1, 2010

hai!


quite a long time tak menulis entri di sini.  tp tu pun nasib baik tak sampai setahun lagi.  hehe.  sepanjang tak menaip di keyboard ni aku just go thru belog org lain aje.  baca, baca dan baca...aku mmg spesis rajin membaca kan?  sila lah "percaya"!  =D

aku malas nak fikir nak luah kan pasal apa.  dan aku tak rajin nak mencari materials out there yg useful utk dimasukkan sebagai intipati.  mood utk berblogging dah hilang kut.  tapi, nak let go pun sayang.  just like fb lah.  berfesbuking pun dah malas.  update status sebulan sekali je kut!  haha.  tu pun ntah hape hape. kalau berfesbuking pun same je la mcm blogging ni, baca status org aje.  then mana kwn2 yg masih mengingati diri ini, adelah yg tinggal kan komen kat my wall...and ada yg sudi bertegur sapa di ruangan chatting.  terima kasih ye kerana masih mengingati aku sbg kwn.  

aku penuhi hidup aku dgn aktiviti-aktiviti biasa.  pergi kerja, balik kerja... pergi gym (kadang2 je...bkn sbb aku malas, tp sbb org yg jaga gym tu yang malas da bukak gym tu! hehe ), makan...makan...errr makan lagi.  lepas tu, keluar...cari makan.  ahha ahahahaaa.  ok, tak lah 24/7 makan kan...er, tengok tv, doing house chores... tu je lah.  baring, tidur...dating...ops! yang itu, sudah lama tak buat!  sungguh tenang kehidupan aku kan?  ngeehehe.  

secara emotionally nya....emosi aku tengah tak menentu sekarang.  my lovelife not doing so well.  tak, kitorg tak gaduh.  takde masalah pun...tp tu la, mungkin sebab takde masalah tu yg menjadi masalah nye kut! hehe.  tp to be honest, yes, i am not that happy. 

family? a bit chaotic.  problemsss.  aku 3 beradik, masing2 ada masalah sendiri. our parents...yes they're a good parents.  cuma mereka tidak memahami sepenuhnya kut segala cabaran yang kami semua kena tempuh.  i mean....masalah org zaman moden skang mana la nak sama ngn zaman dulu2 kan.  even mereka makan garam dulu, but world always changing.  there's pro's and cont's.  perangai org skang pun tak sama ngn perangai org dulu2.  dulu tak ramai org jahat, skang ni, org baik pun sekelip mata boleh jadi jahat!  dan yang paling takut, kita tak boleh nak beza dah yang mana baik, yang mana jahat....nampak mcm sama je kan semua???  eh....terbebel merepek-repek lak aiii.

aku? ada terasa kecil hati sikit.  tp, never mind.  luka mcm mana pun, family stays forever.  dan aku sedar, like i have been hurting, i believe for sometime, i do hurted them too.  tak boleh nak fikir perasaan sendiri je kan.  jgn fikir diri sendiri tu baik dan teraniaya.  walhal, kita pun buat perkara yang sama juga pd org tu.  so, cure yourself.  you're not that good though dahlia!

post ni, aku taip dari kul 12.00tgh tadi...skang da pukul 3 lebih.  masih aku tak siap2 kan lagi.  bukan taip banyak sangat pun kan? tp tu la antara penyebab aku jarang meng update kan belog.  lembap nak mampus aku berfikir.  haha.  so skang ni aku kat ofis la maknanya.  dan dari pagi tadi lagi, aku tak buat2 keje.  bos takde, aku tak memang tak lepaskan peluang bersantaian sehabisnya.  =D kalau bos tau ni....hahahihihuhu.


k lah...bye!

No comments:

Post a Comment