Monday, November 8, 2010

weeksss

hari ni mood menaip dtg lagi.  almost a week menaip dgn jari telunjuk yg tak sempurna.  tercedera dek kerana kesungguhan membersihkan dan merenovasikan ruang kerja ku di ofis.  thanks to the 'new mama' here yg tlh berjaya mengerahkan aku bergerak mengemaskan kandang aku yg comot ni.  setelah 2 tahun memulakan karier di sini ini lah 1st time aku bersihkan tmpat aku.  hehe...termalu sekejap.  takpe, change for good, kenapa nak malu.  waktu mengemas2 tu org yg lalu lalang semua pandang je, and ada yg siap 'sound'.... "mcm ni ke tmpt p.a???" wahwahwah....sangat ikhlas kan.  perasaan aku? err, aku ada perasaan ke? i don't give a damn to what people gonna say!

so, minggu lps adelah semangat kerja yg fresh.  new look.  and baru aku perasan minggu lps 3 hari berturut2 aku pakai baju hijau pergi ofis! haha.  dahlia go green!  gambar ofis? oh minta maaf lah ye.  tidak di snap.  tapi kemas lah dari biasa walaupun tidak secantik tmpt kawan2 lain kan.  cuma tak pasti boleh bertahan berapa lama je kekemasan nye itu.  aku kan comot!

minggu lps juga adalah birthday my dad yg ke-62.  happy birthday abah!  sorry, tak wish on that day.  tp dah pesan kat mak dah the day before.  dah beli something for him. cuma tak dapat nak bagi lagi sebab tak balik kampung even last week ada cuti yg panjang.  tak tau lah kenapa, tapi mood nak blk kampung tu takde langsung.birthday present kawan baik aku pun aku br je bagi last week. birthday dia? err...bulan Julai yg lepas. hahaha.  dia duk tuntut je hadiah dia kat aku tu...tp aku asyik suh dia bersabarrrr aje.  (sebenarnya, bajet takde!)  ada 1 kes, bday present my other friends yg ke-23 aku bagi sewaktu dia dah berumur 25! beli dah lama...tp buat pekasam! ahah!

this week punya cerita?  tak tau lagi what's going to happen.  next week? my 25th birthday.  hehe.  not feeling anything.  time goes by jugak.  bukan boleh stop kat 25 tu je (selagi Allah bagi aku bernafas di bumiNya ni lah kan).  status single tu pun masih lagi dipegang dengan kemas though dlm hati teringin jugak nak berubah.   =)  tapi, nanti2 lah.  at this time aku masih confuse dengan keadaan diri sendiri.  masih confuse on what i really want.  sekejap nak mcm tu, sekejap nak mcm ni.  aku sendiri pun pening dengan diri sendiri.  susah nak buat keputusan rupanya walaupun hanya untuk diri sendiri.  

rindu kat mak abah ni.  tu la...minggu lepas punya cuti ngengada tak nak balik kampung!  takpe, nasib baik minggu diorg nak datang sini.  ada kenduri kawen katanya.  yippieee!!! ok lah.  tak sabar nak tunggu hujung minggu.

No comments:

Post a Comment