Monday, November 29, 2010

..............

aku sangat bercelaru sekarang ni.  dalam otak aku ni da berselirat segala urat2.  takde migraine, tapi kepala ni rasa teramat berat mcm kena hempap dengan batu belah batu bertangkup.  kalau lah boleh aku keluarkan kepala otak aku ni dari tempat nya, mesti bentuknya da berubah menjadi sebesar gajah.  boleh bayang cemane benda alah sebesar gajah nak duduk dalam kepala aku???  gila.  memang boleh gila tak lama lagi selagi tak usai semua ni.  tak tau lah kalau orang lain mcm mana berhadapan dengan masalah mcm ni.  mungkin bagi kebanyakan orang, benda ni perkara kecik je.  tapi untuk aku, tak boleh nak terima dah tekanannya.  sebab? kelembutan hati aku yang melampaui batas punca terbesar dalam hidup.  ye, sila lah gelak dengan ayat itu.  lembut hati tak bermakna aku ni orang baik.  there comes the problem.  hai lah hati....hai lah akal....kenapa korang tak boleh nak seiring?  ada baik nya kalau aku ni jd orang yg keras hati.  for the least, i can be clear with what i want.  kejam pun kejam lah.  mcm lah keadaan skang ni tak cukup kejam.  sama aje result nya.  tapi lebih susah mcm ni sebab aku yang rasa terseksa untuk orang lain.  damn good!  dan sekali lagi terasa amat bodoh sebab masalah yang aku create sendiri, aku sendiri jugak yang merungut2 akhirnya..........

No comments:

Post a Comment