Sunday, September 5, 2010

Dahlia Curry House...

wahhahaha...title mesti mau hebat kan!  mcm yo yo'o je aku nak bukak restoran nama Dahlia Curry House tu kan.  takde maknanya.  nak tau apa maknanya?  sila lihat di bawah ini :

yes!  my first time ever masak kari.  never in my life doing this cooking tau.  so, hari ini dalam sejarah aku masak sendiri kari pertama dalam hidup aku pada bulan puasa tahun 2010.  that's why aku post dlm belog ni.  mana tau akan2 dtg nti aku da expert, (thiiihihihi...) takde la aku lupa diri kan.  tgk balik gambar ni, betapa sememeh nya hasil kerjaku... kut ye sememeh pun, hias la cantik2 dlm pinggan ke pe ke...baru amik gambar kan..ni tak, tak nyempat2 dlm periuk tu jugak aku snap! haha.

the taste?  tak yah cerita la...mmg sedap! sedap untuk aku mkn sorang je la.  bg org len kang ada yg mati tercekik.  well, sebenarnya rasa dia so-so je.  hehe.  takpe, first experience.  next time, i'll improve yeh! go go dahlia.. =D  inisiatif untuk memasak tu da ada da skang.  dulu bapak la malasnyerrr.  well...persediaan.  apekah???  propa lebih aku neh...

p/s : err...pasal restoran Dahlia Curry House tu, sebenarnya ia memang wujud ye.  aku tak tipu.  ada terdapat di sekitar jln TAR K.L.  tak caya, g la survey sendiri.  (ada yg sanggup ke? takde keje kannn..)  tengok...ada org guna nama aku tak bayar royalti neh!!!  haa..mak ado...ko ado?

No comments:

Post a Comment