Sunday, July 25, 2010

my saturday 24/7/10

that saturday, goin out with p0kcek.  hala tuju?  at 1st mkn2 pizza hut@ bb.  pastu pergi mentengok wayang di klcc.  tgk cerita INCEPTION. (haih..kenapa kena capslock ek??)  leodicap si ex hero of titanic belakon and marion cotillard (aku suka dia...pretty and her style always captured my eyes) pelakon yg lain2 mcm tak kenal sgt.  ramai yg nak tgk cerita ni sampai ada express lane untuk beli tiket dia.  so, my expectations must be high la kan.  ingat kan best gila...rupernyer, ia adalah satu cerita yg agak memeningkan motifnya.  mula cerita je pun da rasa pening.  agak lambat untuk aku faham cerita ni, tapi aku cuba faham jugak (sbb da bayar kannn).  cerita pasal teknologi untuk tanam idea dalam kepala otak org lain melalui mimpi yg diciptakan sendiri untuk dijadikan realiti...(kalau tak silap lah, sbb aku masih blur mengenai motifnya).  apa yg pasti ia satu cerita yg lebih kepada mimpi dalam mimpi dalam mimpi.  korang kira lah berapa banyak mimpi daaa...aku pun tak tau nak cerita.  tengok la sendiri.  lakonan so far ok.  cuma filem ini terasa agak berat la.  bg yang tak suka berfikir, tak perlu tengok ye.  my next aim is, SALT.  nak tengok sgt, tak tau la kenapa.  sebab da lama tak tengok cik puan bibir sexy angelina jolie tu berlakon agaknya.  and da lama tak tengok thriller action nyer movie.  slalu tgk kartun, romantic comedy, whatsoever.............hehe. so, hopefully it won't be disappointed. 

enough said bout movies... so after tengok the wayang, duk snap pic kat taman klcc tu jap.  jap je.  da tak minat nak lepak2 mcm zaman muda2 dulu..(eh, ade ke? ada...sekali dua je kut.)  pastu nek tren pulang ke kampung.  kampung baru la...heheh.  oh, lupa mention..me n pokcek klu nak g klcc tu mmg duk parking kat stesen putra lrt kpg baru tu then naik tren ke klcc.  nak memparking kat klcc sambil mentengok wayang, mmg mengadap la nak byr harga parking nye jap g.  mau lebih mahal dari harga tiket wyg tu kut.  haha. tp ni semua idea p0kcek la.  kalau aku, main bantai je, janji senang.  tp si p0kcek ni penjimat org nye....bagus2! tp jgn kedekut ngn aku sudah....k la...nak sebok2 ltk my new pic.  =) =D  (ada pic ngn pokcek, saje taknak letak...rahsia!!! wakkakakaaa...silalah muntah kalau mauuuu)

muka comot


i always look awkward and awful in most of my pics!


tgk la...dasar kayu tak reti posing, tp nak jugak pose...lantak le.


oh, gambar ini aku sukaaaa...xde la nampak fake sangat.  lallalala
(p/s: mcm mana nak hlg kan mslh hidung berkilat?)

folks...guess aku da mls nak bebel panjang2.  itu aje kemaskini untuk masa ini. bye!~

No comments:

Post a Comment