Monday, June 14, 2010

Penat lagi...

aku da mula rindu pada hujung minggu yg tenang.  da lama sangat rasanya tak berhari minggu di rumah saje.  uuuu...i miss my time!~  bulan 6 ni terutamanya, mmg la ramai org buat keje kawen.  aku....walaupun aku tak port langsung bab2 nak pegi kenduri kawen org, for this year, aku rasa cam penuh jadual.  tu sumer dek kerana kazen2 aku yg single mingle over the past few years sudah membesar dgn pantas sekali dan semuanya sudah bersedia untuk menjadi bini org.  makanya, terpaksa la aku yg masih available ini mengavailable kan diri on their big day.  sampai ke hujung tahun ni tau beraturnya tugasan aku untuk berewang2ngan.  i just got back from kenduri kawen si kakak kpd my BFF.  dr jumaat mlm aku duk umah dia smp la mlm smlm.  pastu just got information from  my mum yg anak pak anjang aku  nyer kenduri lak bln 10 ni diikuti ngn anak chutam bln 12.  aduiii...tu sume keje tu...keje....huhue.  mak, sila jgn tanya ye bilakah akan tiba giliran anak mu ini....  

oh ye....this week pulak giliran my ofismate, merangkap pemangku CC di ofis kami (hehe..jgn mare kak ayu).  Semoga semuanya berjalan lancar untuk kamu.  Insya-Allah kalau ada rezeki akan muncul lah muka rupawan ku ini di rumah mu di balok, kuantan itu.  the week after that, my ex-classmate masa kat poly.  will be held at p.d.  tak tau le pegi ke tak.  sebabnya, dia invite thru fb je.  aku lupa drop alamat kt inbox dia.  hmm, biasanya klu invite2 thru fb ni, aku wat bodo je.  haha. (sowi...neva meant to do so, cuma tak rasa diri ini penting je...)  yg ni, plan2 nye mcm nak pegi wit my housemate sume... tp, biasalah anything could change kan.......tp tempatnya menarik tu.  sambil2 g tgk org kawen cecantek, bleh la kami berjalan-jalan di tepian pantai juga kan? =D

k lah.  aku dr hr tu lagi duk potpetpopet bnd yg tahhapehape.  tp takpela kan. nama pon belog aku! hahaha!!!

No comments:

Post a Comment