Sunday, June 27, 2010

Jgn Tido Lagi

Weee...title post aku biasa nye mmg lari dari intipati sebenarnya.  tapi, mmg aku belum tido lg ni.  it's 12.30 in the morning...and tomorrow i gotta work!  well, nak update belog nye pasal, bersengkang mata aku yeh! (sok, mata lebam padan muka ko...)

Hmm...takde nak cerita ape.  just nak masukkan gambar wedding2 yg aku da pergi sempena cuti sekolah.  tahun ni la yg paling rajin aku g kenduri kawen org rasanye.  lama dah tak buat keje ni.  maklumlah, aku pun bukannya selalu dpt undangan...hehe.  so sekali sekala pergi, nak la masukkan gambar..jd kan kenangan kan.  kenangan majlis sendiri belum menjelma lagi yeh.  tgh cuba nak amik berkat salam ngan pengantin la ni.  (owh...patut la aku rajin g kenduri kawen thn ni.  sedar diri semakin dipanjat usia yeh dahlia? =) wutever!)

1st week of June  - there u are my luvly cousin!  u look incredibly beautiful on ur big day.  congrats! (J.B)





19th June 2010 _ Kak Ayu's Wedding Kuantan.  Finally...u've find the right person for u.  happily ever after yeh!
 
26th June 2010 - Farah Diyana's Wed - Port Dickson.  Saya suka everything about ur wed.  theme colour, all the decos, gifts...mmg santekkk. termasuklah kamo0o! sweet, simply nice....gembira juga dapat jumpa a few friends a.k.a ex-classmates time study dulu. x0x0!

My bff's sis nyer wed, tak amik gamba ape pun sbb jadi org dapur je.  muka pn sgt selekeh, pakaian pun cam pekerja buruh.  hehe.  just being there because of olin requested so.  jd, tolong2 lah pe yg patut kannn.

k lah.  mata da menjerit minta ditidurkan!  till the next post ya! nitezzzzzzz....


No comments:

Post a Comment