Wednesday, June 2, 2010

Blood Donor

yey...hari ni aku tlh melakukan 1 lagi perkara yg aku tak pernah buat langsung dlm hidup aku sebelum ni.  Derma Darah!  kedengaran biasa je la bg org lain.  mmg no big deal pun, tp aku suke sbb aku buat benda yg aku tak pernah buat.  entah kenapa tiba2 tergerak hati pula nak menderma darah... mungkin sebab aku jenis yg suka mencuba kut.  and ramai je org yg da derma darah, so why not me? say thanks to bomba putrajaya sbb adakan kempen derma darah ni sebab kalau nak tunggu aku yg pergi sendiri ke hospital untuk menderma darah, memang tak la kut.  haha.  aku  mmg da lama hantar nama ke pihak yg uruskan kempen ni tapi aku mmg lupa langsung bila tarikhnya. (sebenarnya, aku main bg je nama...pastu mmg aku tak 'port' da..hehe)  pastu pagi tadi...one of my ofismate ingatkan aku.  aku agak gelabah la jugak.  bkn pe, da di psiko dek bebudak ni...diorg kata nti rasa lapar la, pening2 la...jarum kecik la, jarum besar la...hiv la (melampau betul!) hampir2 aku nak tarik balik keputusan nak derma darah tu tau!! diorg neh..tak baik tau!  tp disebabkan semangat inkuiri yg sangat menebal dalam diri, nak juga rasa cemane proses derma darah tu, aku redah semacam je.  hehe.  ngatkan saket...tak saket pon! rasa nak wat lagi la di masa akn dtg..


aku duk khusyuk baca mende ntah...poyo je serius.  bur0k rupe....


dodok atas kerusi sebelum dibaringkan.  ketika ini masih ramai lg yg duk psiko kat aku.  tp...hati ku waja! haha


seee....i'm cool!!  bleh jalan lah ngn korang nye psiko tu...ahha ahahha

No comments:

Post a Comment