Tuesday, May 18, 2010

Sesi updating belog

huh....sgt lembap berukben aku ni!~ (abes, da guna yg murah terima je la seadanye kan...) it's been so long da plan nk upload gamba masa outstation for SHAB kat melaka hari tu tapi dek kerana beruk bodoh aku ni, makanya lambat la proses nye.  so here's the few pics... (yes, upload sket je 'cos gamba aku tak cantek n also sbb beruk yg menyakitkan hati ni...)

ni la booth kami..Bhgn. Pengurusan Korporat dan Perhubungan Awam

masa ni aku jaga sorg2 je...so gunakan kesempatan yg ada utk snap pic..yeay!

eh...takdelah sorg sgt rupernyer...miss f ada! haha...feel terlebih sudaa. uuu..in this pic miss F nmpk sgt kurus.  aku gumuks!

owh...yg ni diambil pada sebelah mlm nye time kitorg diarahkan utk wat seat tagging for VIP untuk majlis perasmian keesokan harinyer...seeee we do our job hokey!~ bukan duduk saje (u/p: yg berkenaan)

wat keje mesti hepi..oleh itu, peace!~ =D

the next day...as early as 6.00am we already stand by at launching place hokey!~  sbb sampai awal sgt, kami snap la gamba jap kat a famosa tu...even dalam suasana pagi yg gelap....ye, mmg bijak! ade aku kesah??

banner sebesar alam...aku tak tau la leh consider as banner ke pe ke...lantak la. tp saje snap gamba ni sbb nak tunjuk bukti, i was there! agasss la ko dahlia!

gamba selepas aku mem'badmood' kan diri oleh kerana saket hati dgn mulot seseorg yg tak hensem langsung.  masa ni mood da ok da....

malamnye cadang2 nak 'sumbang'kan vokal kt cni, tp tak kesampaian sebab tmpt da full. ceh....

kene nek buggy car ni sbb dari tmpt parking ke tmpt tersebut agak jauh...adela dlm 2 jam.  huhue...tipu la. sape nk g klu camtu?  tp jauh la gak klu nak jln kaki....terbazir la lelemak yg i ternak ni....tp, smpai je dia kata da full house..cam hampes je rasa...naseb baek tak jln kaki kan? =D

the next night, waktu jaga pameran waktu malam.  oleh kerana tersangat boring, kitorg tlh menjalan-jalankan diri menyinggah2 di booth bahagian laen.  so, yg ni kt booth smoke jumpers club.  and, still rasa boring jugak! haha

di samping booth-booth pameran yg dibuka dari pagi hingga ke malam,  ada juga acara-acara selingan yg diadakan pada waktu malam such as persembahan kebudayaan.  so ni la pentas dia tmpt diorg2 tu meng gerdiks-gerdikskan diri.  kitorg tumpang gerdiks sama.....but still tak ramai org la...mungkin faktor lokasi kut.  (ke sbb kitorg gerdiks kt ctu? haha)


esoknya, hari last pameran. jaga sampai tengah hari then larikan diri jap g beli souvenir utk kwn2.  tak tau la pe nama tempatnya.  then, sempat singgah kapal besar ni utk gerdiks2 tangkap gamba yg tangkap muat ni.  hehe.  aku tak tau pe nama kapal ni...pada hal ni slh satu tinggalan sejarah yg berharga! malu sekejap...tp takpela nanti aku buat revision semula yeh? sorry....

boleh tak aku begerdiks ngn baju kurung mcm tu? halal kan je la ye...hoho

eh....dalam pada aku protes kt beruk aku neh, byk gamba yg aku upload yeh??? haha....entahla, once aku da menaip, susah nk berhenti kut.  k la, since da lewat mlm sgt by the time i post this, i really sholud go to sleep.  sok nk keje wo0o...my eyes getting heavy n much2 more sleepy n dizzy.  say good night to my ugliest blog for the first time i think! ZzZzZzZzzzzzz.....(nape rs mcm esok will be my bad day yeh?) ZzzZzzZzzz...krohhh krohh

1 comment:

  1. unf0rtunately "utk orang yang berkenaan" tu takde bl0g and als0 a bit buta it...(sket2 panggil aku g blk dia...!!!)
    if n0t b0leh la tgk k0 wat keje...

    ReplyDelete