Monday, May 3, 2010

Larian Bomba ~

yep...satu lagi function bomba yg diadakan secara annually.  as for me, ni la first time aku btul2 involve.  sebelum neh aku takde seb0k2 pun.  takde la byk sgt keje nye pun. just buat tagging for VIP seat n menghadirkan diri pada hari kejadian je(plus, dapat t-shirt free...weeee).  2/5/2010 (Ahad) pukul 6.00 pagi da bertolak dari putrajaya ni hokey!~  rajinnye la aku bgn awal pagi kan.  pergi dengan kenderaan jabatan..sudah semestinya.  aku, kak zana n saila  dipandu oleh encip fitri.  ada beberapa org pegawai dari bahagian kami yang baik hati juga turut terlibat.  sampai-sampai je disambut oleh Tuan M yang memang kami "suka" sangat tu dan trus je beri arahan pe yang kami perlu buat untuk hari tu.  Kami kena tolong staff surat khabar Kosmo untuk edarkan suratkhabar free utk hari itu.  banyak juga tu...tak kira la berapa tapi memang banyak la. beribu-ribu (* hik..pandai2 je aku...*). aku dapat tahu ramai yang menyertai larian pada hari tu.  ada la dalam kira-kira 6000++ orang.  banyak kannn...tapi banyak lagi surat khabar yang kami perlu edarkan tau!~  so here is some of the pics...tak banyak pun kitorg amik.  ni pun, guna kamera henfon kak zana...klu tak, memang terkubur mcm tu je la kenangan kami......

bergambar sebelum memulakan kerja c0p2 sok kobar... *saje aku nyuruk sket blkg kak zana, xdela aku nampak besar sangat!* haha


sarapan..kuih je. tp ok la...drpd aku kelaparan. kang aku ngamuk2 lak. aku kan tak bleh lapa... =D

sambil-sambil bagi sok kobar tu, sempat pose lg ngn our proudly firemen's mascott, EDIE. oh no...muka aku cacat di situ!


No comments:

Post a Comment