Tuesday, May 25, 2010

-NA-

rasa macam da lama tak update belog ni, tapi bila semak semula, baru seminggu je rupanye... (siap cek dalam kalendar tau) =D.  takde apa pun yg menarik untuk di taip.  cuma tiba2 aku terasa nak hamburkan perasaan perasan aku di belog boring tapi bermakna utk aku ni.  oh ye, last weekend, not much thing i do.  mcm biasa je.  selalunye, klu buat perkara2 yg biasa je pun, aku rajin gak nak cerita kan...tp kali ni, entahla tak berminat pula aku nk bercerita.  not a great weekend i guess.  

Dah 2-3 hari aku terasa sgt malas bekerja...da la mmg tak rajin sgt pun, tapi ditambah-tambah lagi perasaan malas tu.  Mungkin sebab da lama aku tak take leave kut.  last cuti ms my bro get engaged on April, eh jap.... (cek kalendar lagi..) on March la!!! now it's going to be June...no wonder semangat nak kerja tu makin pudar. otak aku ni rasa berat, wat keje pun makin lembap...(yes, i admit aku mmg seorg yg agak lumpy...tapi this lately lagi slow!~) pada rakan-rakan ku, semua da banyak kali aku ulang pasal aku da lama tak cuti ni, diorg pun da tak kuasa nak dgr kut...haha.  Nak apply cuti, tapi mcm takde tujuan and terasa mcm membazir lak cuti aku.  Dan aku baru je apply cuti for next week... tak lame pun.  2 hari je, tu pun sebab my couz wedding at jb which will be guarantee that am gonna be very exhausted sebab aku kne balik kpg dl kt segamat then smbg journey to jb and from jb transit to segamat dulu, baru aku balik smula ke putrajaya ni.  k, itu cerita kerja.

Soal hati....ececeh!  perkara ini telah menambahkan lagi perasaan tak best aku dlm minggu ni.  pasal pe, tak payah cerita la.  tapi sangkut dgn perasaan perasan aku la... (ape ni dahlia??? ayat ntah hape2... *suka hati aku la! pbbttt!*)  banyak benda aku fikir ni.  ala benda2 simple je pun, tapi ia sgt menganggu fikiran.  i really hate it.  kenapa la aku tak leh throw away je perasaan ni dari menganggu fikiran and kehidupan aku?!! my brain keep telling to myself, no no no...my heart keep saying the other way. i want ....! i want ....! i want....!
and this morning i heard something.  something yg membuatkan perasaan hati aku semakin parah which makes me have to put an end to it.  knowing that u will never be able to get what u want even u've put all your effort on it, is a feeling that kills u in a very hard way.  nampaknya, dalam masa beberapa lama ni, aku akan terpaksa bermati-matian melawan perasaan hampa aku ni.  dan pastinya, aku akan terpaksa juga memulakan proses memotivasikan diri sendiri untuk kesinambungan hidup aku yg seterusnya.  so, what about my dreams? should i go on with it?  huhue....ia mmg tak pernah padam pun selama ni.  cuma matlamat tu kena bertukar kut.  hahah.  whatever it is, don't count on ur dreams!  dreams are beautiful but it just beautiful in its way...

k la...byk benda da aku merepek ni.  sekadar untuk mengurangkan rasa gundah di hati...hehhhehehe. chiow!~












No comments:

Post a Comment