Wednesday, April 14, 2010

Thursday - 15/4/2010

Hari neh kt opis ms tgh seb0k2 aku uruskan segala kertas2 yg bertaburan kt meja aku neh, tiba2 je henfon bunyi.  ops!~ ada mesej masuk upernyer.  =) (my henfon mmg jarang berbunyi, tu yg klu berbunyi rs cam teruja! hahah) so, aku pn baca la... tarraaa! mesej dari miss F.....mintak tlg hanta kan dia ke klinik.  walaupun, kete aku xde, hanta g masuk bengkel (maklum la, kete i da sizen sgt u...*blush*)  then i just said ok.  sbb aku da taw da mangsa yg aku bakal peras ugut utk mendapatkan bantuan logistik ialah mangsa tetap ku seperti biasa....encip p0kcek la.. sape lagi!  keretamu, keretaku, keretaku, keretaku jua....harharhar.  then, aku ajak miss N sekali, since dia pn mmg da lama x berjumpa rakannya itu.  pas miss F da setel ngn doktornya... kitorg g lunch together2.  annnnnd....................our lunch for today, been paid by miss F (ngeee...suke... cos 3kali da miss F blanja aku since dia dpt 1st gajinye! hahahak =) tq vewy muuuuch.  nti org bunjer plak yeh, tp xtau bila...lalallalaa).  k lah, sbnrnya, nk crita tu je...xde pe sgt pn tp sbb boring, crite je la pe2.  


p/s : ms tgh mkn tu, de mamat yg ala2 nk ke hensem (tp xla hencem sgt p0n) lalu.  aku n miss N ala2 nk truja (sket je la) sbb dia bwk k0t putih doktor tu....hehehehe... (lupa kt pakcik japs...ops!~  xdela...*dahlia! you're so evil!!*)

No comments:

Post a Comment