Tuesday, November 17, 2009

MaLaz - NganTokz - TdO!

Hallluuuu...(dlm keadaan mengantok yg teramat sgt!!!)

Last nite kuar ngn huda g Sunway Pyramid blk lmbt sesangat2. Smp umah kul 4.30pg pd mgu bekerja! gila lah. klu nk berhorey2 pn, x smpt nk tgu hr mgu agknye kami neh. hahaha. So, padahnye, hr ini 18 November 2009 Cik Dahlia Ahmad tlh dtg ke opis (tu pn seb bek aku dtg...) utk bekerja dlm keadaan yg sgt tidak sempurna dgn mata yg sembap x hengat, n kepala ting tong! Pastu, smp opis, smpt menyelinap ke blk bos sekejap (sbb boz xde, aku jd boz la...) utk melelapkn mata utk sepincing dua (chewahh..ayattt...korg faham ker?). shhhh...jgn bitau sesape yeh aku slh gne blk boz japs. hehe. tp msh x hlg lg ngantuk, sbb sepincing dua je kan, klu berpincing2 mungkin lah...

N, ekoran dr rs ke'sleepy'an aku neh, ia tlh merembeskan satu hormon yg bergelar hormon 'M' iaitu M.A.L.A.S. dengan byk nye....(errr,actually, bab bermalas2 san neh hr2 pn mls..cuma hr neh ia terlebih2 skit). N skrg aku sdg cb bersabar menunggu detik 1Tengahari (bkn 1Malaysia ye). pd waktu dan ketika itu, aku akn berlari2 ank menuju ke ruang beradu di opis yg sgt canggih ini (ade ke ruang tu??) utk SLEEP (bkn slip gaji yeh)!

N, kerana ms yg ter'free' ini kononnyer(free la sgt...pd hal de je keje..) tlh aku gunakan utk menaip kt blog aku yg masih agak sadis keadaannya ini, dgn harapan dpt menghilangkn sdikit rs ke'tingtong'an aku neh....
Hmmm...tp btul lah, aku rs lega skit tau!

K, kwn2....itulah akibatnya klu memandai2 kuar mlm pd mgu bekerja n blk pd dinihari n  (bp byk N neh...ni sumer Anne la nyer psl neh..) kene bekerja pkul 8 pg esok hr nye!!! rs cam tobat, xnk wat lg dah...seksa dowh...................................................

Papaiiiiiiiii

No comments:

Post a Comment