Tuesday, February 16, 2010

CuTi RaYa CiNa

Epy CNY to all who celebrated it!~ n aku pn tmpg hepy juga cos dpt sama2 cuti pnjg.. :D. itu la kelebihannya jd  rakyat malaysia.  well, cuti2 yg agk pnjg mcm neh cam beselah, aku akn blk kpg punyer...if n0t nti mEm kt kpg tu keep naggin' plak.  nape x blk la, de hal pe la, da x ngat kt mak abh la...bla bla bla.  so, blk je la. s0unds mcm terpaksa kan? tp x la....mmg nk blk pn sbnrnye. laen prasaan nye org yg ada kpg neh...even my kpg tu b0ring, xde pe hiburan sgt pn (x mcm kl la sng kata) tp, feel windu kt kpg ttp ada...ye la...tmpt aku membesar kannn...harusssss jgn dilupa!~

Aktiviti d kpg? Absolutely............Nothing!!! dl2 klu blk kpg rajin gak aku nk meng'helo' kwn2 sekola dl, hang out... paling tak pun, aku mesti cr my cousin yg dl mmg rapat ngn aku. tp skang, no m0re. aku da x cr sesape da. ntah la mls kut...lg pn, diorg bkn nye cr aku pn, so diam je la. lg pn skang neh, perjalanan hidup kami semua da berlainan...so i guess we dont have anything to talk about.  bia la msg2 hepy dgn pe yg sdg dilakukan skang...wut n0w, is n0w...so aktiviti d kpg hanyalah duduk d umah x klua2....hahak. i jd puteri lilin/puteri lindungan bulan/puteri cik siti wan kembang!~ ngehehe. xpela...jnji fikiran neh x serabut kannnn. Oh ye, on 14/2/10 tu a.k.a V-Day, 1 of my cous got engaged.  c0ngratulations to her...mak abh aku g...sumer saudara g....dgr2 nye rmai org yg dia jemput. the only pers0n yg x g is me! :) ms aku ckp ngn mak aku xnk g tu, agak pns hati la dia....ye la, sedara nye majlis...we hav to supp0rt la kan...i kno tht. tp, ntah la..i guess i juz n0t in the mo0d kut. puas gak la kne bebel ngn mak pastu abah plak....kasi pns ini telinga...tp aku trima je la, da aku yg gatal2 xnk g!  nape yeh aku xnk g? huhue....1 of the reas0n is aku mls nk sediakan jwpn klise kpd pertanyaan..."Dahlia bila lagi?" sesungguhnye aku mmg xde jwpn utk itu.....N 1 m0re, "Dahlia, 'sihat'nye skang"..yeah, yeah...i am fat..so what??? so, utk itu aku memilih utk stay at h0me saje.  x perlu la aku bwat senyum2 kambing aku tu kt diorg....

The conclusi0n is, 4 this CNY holidaying seas0n, selaen dr blk kpg, duk d umah n makan....1 lg aktiviti nya adalah...aktiviti mendengar bebelan org tua...........n sbb itu la juga, aku blk ptrjy awal...hehe. sekian, tima kaseh!

No comments:

Post a Comment