Sunday, December 13, 2009

Shoes sHo0es sssyyyhhhhh

This Lately, perangai memb0roskan dwet aku neh smakin menjd2....da tgk citer the confessions of a shopaholic tu berkali-kali p0n aku x reti2 lg!~ erm, tp dlm citer tu dia dpt boypren emsem beb, da la emsem, kaya plak tuh...no w0nder la aku x ambil iktibar sgt kan. hahahahha!~ dan yg pelik nyer aku neh, bnd len aku xde la nk sh0ppin sgt...tp ada 1 menatang neh nm dia K.A.S.U.T, teramat la suke sgt aku ngn menatang neh. dwet aku abes disebabkn menatang neh la!~ dlm bln neh sj suda 4 pasang kasut aku beli bl0m kira bln lps, n bln sebelum2nya...walaup0n bkn la berjenama mahal spt nine west ke, christian louboutin ke, manolo blahnik ke, jimmy choo ke or yg plg2 cikai pn guess....wah! tp, bg kerani kerajaan cam aku neh, 4 psg kasut cap ayam dlm ms x sampai sebulan tu, kira agk d luar kemampuan aku sbnrnya. dan aku sedang pening memikirkan p0ket aku yg semakin menipis tuh...hehe pdn muka aku! mkn plastik mee segera la aku pasneh.berlagak dwet byk beli kasut bebanyak.... da tu, aku nk beli bj, asyik frust je bl time fitting bj, TAK MUAT!!!! hangin....tp kasut, cam santekkkk je d kaki haku. hehehehe.kira, lepaskn tekanan perasaan x dpt beli baju tu dgn menggantikannya dgn membeli kasut...

so, lps neh, aku kne diet la...bkn diet mkn yeh. tp diet P0KET. diet mkn tu cam pyh sket la, aku kan Pencinta Makanan Tegar. tp, nk diet pe nyer....lps neh nk fly to penang plaks. nk p bazirkan dwet d penang plak beb ngn cik F + cik N. jgn jelesssssssss. nti blk penang, kut lapa xde dwet, aku mkn la kasut2 aku tu.... Daaaaaa. Penang Here I Come!~

No comments:

Post a Comment